НОВИНИ НОВИНИ КОМПАНІЙ АГРОТЕХНІКА Як вибрати мотоблок?




  
Поради при виборі мотоблока

  




















Насамперед, визначите для себе, який саме мотоблок ви хочете купити - професійний або аматорський. Якщо у вас дачна ділянка до 4-7 соток, то навряд чи варто витрачатися на дорогу машину. Можна зупинитися на аматорському мотоблоці. А якщо у вас є город 20 соток і більше, вам підійде напівпрофесійний мотоблок. Тим, хто збирається займатися інтенсивним огородництвом і мотоблок буде задіяний ще з іншими пристосуваннями (водяна помпа, голівка сінокосарки, циркулярна пилка, електрогенератор і т.п. ), можна порадити зупинитися на професійному мотоблоці.

Вибирайте клас мотоблока залежно від розмірів своєї ділянки, орієнтуючись, наприклад, на таку таблицю.

Розмір оброблюваної ділянки         Клас мотоблока, к. с./ширина захвата
до 15 соток                                                               3,5/60
до 60 соток                                                               4,0/80
до 1 гектара                                                             5,0/90
1-2 гектара                                                               6,0/90
1-5 гектара                                                               9,0/100

Звичайно, це всього лише рекомендації, які допоможуть вам зорієнтуватися тільки з погляду мінімальних витрат. З іншого боку, купуючи сильніший мотоблок, ви будете мати запас потужності й надійності.

При серйозному підході до вирощування овочів на ділянці 20-30 соток, мотоблок потужністю 9 к. с. виявиться найкращим помічником і з лишком себе окупить.

Має значення також вибір країни-виробника міні-техніки. Українська, білоруська й російська міні-техніка по якості й надійності поки ще уступає техніці з Італії, Німеччини, Японії й інших розвинених країн.

Якщо говорити про виготовлювачів мотоблоків, то зараз на ринку самі популярні - це китайські компанії. Хоча усе більше сили набирають вітчизняні фірми.

Такі бензинові й дизельні мотоблоки використають для робіт на різному ступені щільності ґрунту. Їх відрізняє доступна ціна, ощадлива витрата палива й великий ресурс роботи.

Тому, купуючи техніку країн СНД, треба бути готовим до того, щоб ремонтувати й удосконалювати її в процесі експлуатації. Але одна справа, коли у вас мотоблок для забави на дачі, і зовсім інше - коли цей засіб виробництва, вихід з ладу якого міняє ваші виробничі плани, зміщає строки робіт, кількість і якість поставок продукції на ринок. От чому при виборі мотоблока серйозна увага варто приділяти питанню його надійності.

Кожного покупця міні-техніки турбує питання запчастин. Покупці міні-техніки повинні знати, що запчастини як на імпортну, так і на вітчизняну техніку можна купити тільки на фірмі-виробнику через дилерів, які займаються реалізацією техніки. З імпортними запчастинами у вас не буде проблем більше, ніж з вітчизняними. Якщо ж фірма постійно займається продажем міні-техніки, у неї завжди можна придбати запчастини, незалежно від країни-виробника. Якщо ви купуєте експериментальну модель, то повинні бути готові продовжувати експеримент, тільки вже самотужки.

Таким чином, мотоблок є заміною не трактора, а лопати й сапки, що значно полегшує працю городника й підвищує його продуктивність. Це підтверджує й практика використання цього встаткування західними фермерами, які, крім потужної техніки, обов'язково мають у своєму господарстві мотоблок, що, повторимо, заміняє не трактор, а лопату, сапу, вила, косу.

Потужність мотоблока і його довговічність

Вибираючи мотоблоки й мотокультиватори, радимо звернути увагу на двигун. Знайте, що двигун для мотоблока може бути бензиновим або дизельним. Двигуни мотоблоків мають автоматичні регулятори частоти обертання, які спрощують роботу, але при цьому ці двигуни не особливо потужні.

Запас потужності відіграє більшу роль у довговічності мотоблоків. Багаторічний досвід експлуатації й обслуговування показує, що мотоблоки з потужністю мотора 3,5 к. с. мають в 1,5-2 рази більше відмов, чим з 5,0 к. с. Варто також пам'ятати, що для наших ґрунтів навантаження на мотоблок типу «мотосапа» повинна бути з розрахунку не більше 20 см. ширини захвата фрези на 1 к. с. чотиритактного двигуна (для 2-тактного двигуна співвідношення інше: 30 см.. на кожну к. с. ). Це значить, що якщо вам пропонують мотоблок із шириною захвата 80 см., розділите це число на 20 і ви довідаєтеся, що потужність двигуна мотоблока повинна бути не менш 4 к. с. Звідси треба: недостатньо потужні двигуни змушені працювати на межі своїх можливостей, швидко виробляються й виходять із ладу. Те ж саме ставиться й до редуктора й до всіх деталей силового агрегату. Майте це у виді, купуючи мотоблок з редуктором, що не підлягає ремонту. Коли цей редуктор вийде з ладу, прийде його повністю міняти або викинути цілий мотоблок. Тут варто згадати приказку: «Скупий платить двічі» (як ні сумно, бідний теж).

Купуючи легкий, малопотужний і разом з тим широкозахватний мотоблок, ви програєте не тільки в його надійності. Наприклад, на важких запливаючих ґрунтах широка фреза не зможе відразу заглибитись на потрібну глибину. Щоб досягти необхідної глибини, прийде ділянка обробляти за два проходи.

При виборі мотоблока зверніть увагу також на моделі моторів і конструктивні особливості мотоблоків (яка передача від двигуна на редуктор, яке зчеплення, редуктор), а також на фірму-виробника.

Багато наших покупців турбуються, чи не перегріваються мотоблоки з повітряним охолодженням у жарку погоду.

Щоб не відбувалося таких проблем, наші фахівці Вам рекомендують:

  -застосовуйте бензин з октановим числом не менш 92;

  -стежите за рівнем масла в картері;

  -не допускайте сильного забруднення повітряного фільтра;

  -не перевантажуйте двигун;

  -не допускайте зовнішнього забруднення (облипання листами, травою, землею), що різко погіршує його охолодження;

  -не допускайте тривалої роботи двигуна на холостому ходу;

  -при стаціонарній установці мотоблока (наприклад, у якості корморезки, колуна дров, деревообробного верстата) намагайтеся розміщати мотоблок у тіні й провітрюваному місці.

Звичайно, ці рекомендації стосуються всіх мотоблоків повітряного охолодження.

Корисна порада: Маховик двигуна повітряного охолодження має крильчатку, що при обертанні жене повітря в радіальних напрямках. І маховик і крильчатка закриті кожухом, що не тільки виконує захисні функції, забезпечуючи безпечну експлуатацію мотоблока, але й направляє потік повітря від крильчатки уздовж тіла двигуна. Тому працювати зі знятим захисним кожухом не можна щоб уникнути перегріву двигуна.



 

Нравится

 


__________________

Чи потрібна Україні своя валюта?




Результати голосування

 

  Ми тут...